ViDiS

Serwis ViDiS - Zgloszenie awarii

Poniższy formularz umożliwia zgłoszenie awarii sprzętu objętego gwarancją wystawioną przez ViDiS SA.

Po wypełnieniu formularza proszę poczekać na odpowiedź z potwierdzeniem rejestracji zgłoszenia.
Odpowiedź zostanie przesłana drogą mailową i będzie zawierała numer RMA oraz instrukcje dalszego postępowania.

Uwaga!
Serwis przyjmuje tylko przesyłki zarejestrowane i oznaczone numerem RMA.
Brak oznaczenia przesyłki numerem RMA może spowodować odmowę przyjęcia przez serwis lub opóźnić obsługę zgłoszenia.



Nazwa urządzenia


Numer seryjny


Data zakupu


Sprzęt objęty gwarancją

Opis awarii



Adres, spod którego będzie odbierany reklamowany produkt:

Nazwa firmy/instytucji


Osoba kontaktowa


Telefon


E-mail


Potwierdź E-mail


Ulica


Miasto


Kod pocztowy





Dodatkowe informacje




  
ViDiS
  © 2010 - 2017 ViDiS S.A., Wszystkie prawa zastrzeżone   |   regulamin korzystania ze strony   |   polityka cookies